Jak informuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w niektórych samochodach marki Honda odkryto drobne usterki podlegające bezpłatnej naprawie. Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.
W samochodach marki Honda wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach, Turcji i Tajlandii, napełniacz przedniej poduszki powietrznej pasażera mógł być wyprodukowany przy użyciu propelentu generującego gaz, który może wytwarzać nadmierne ciśnienie w chwili napełniania poduszki powietrznej. Jeśli ciśnienie wewnętrzne jest zbyt wysokie, napełniacz może pęknąć i w rezultacie do kabiny pasażerskiej mogą przedostać się małe odłamki metalu obudowy, co może spowodować obrażenia ciała osób znajdujących się w pojeździe.
Informacji związanych z kampanią udziela Honda Motor Europe Ltd. (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce (adres: ul. Puławska 381, 02-801 Warszawa; tel.: 801 811 711).